Saturday, 24 August 2013

Basic H Shaklee- Cepat Redakan Kepanasan Anak Demam

Bismillahirrahmanirrahim..

Selamat Hari Raya yg ke...berapa ntah hari ni..xterkira lak sebab duduk kat wad Hospital Putrajaya ni.. 

Alhamdulillah, rezeki hari ini, dapat order daripada nurse sebotol Basic H untuk anak dia yang demam panas... banyak kegunaan basic H ni..memang ada sentiasa di rumah saya dan bawa juga bila outstation/ kursus atau balik kampung..ala2 first aid.


Berbalik kepada cerita anak demam panas..kawan2 boleh mandikan anak dengan basic H ni. Caranya, campurkan beberapa titik ke dalam air mandian anak. Mandikan anak dengan air campuran tersebut atau anak berendam dalam air mandian tersebut. Selalunya saya biarkan anak saya berendam lama sikit kat dalam air mandian tu.

Boleh juga jelumkan/ demah  kepala & badan anak dengan air campuran basic H. Titis beberapa titik sahaja sebab ianya sangat pekat. Kalau anda nak tahu, Basci H ni dapat serap haba 3 kali ganda berbanding air biasa...memang nampak beza la kalau saya jelumkan anak dengan air biasa berbanding dengan basic H ni..kalau air biasa, baru sahaja jelum, kejap jer badan dah rasa panas balik..tapi kalau guna air campuran basic H ni, lambat sket badan anak nak panas balik..kadang2 terus tak jadi demam bila dah mandikan awal2 dengan basic H ni.


Basic H - 1001 Kegunaan





Ok lah...setakat ini dulu saya cerita tentang kegunaan Basic H ni..semoga dapat membantu ibu2 di luar sana yg menghadapi anak demam panas.

Nak cuba  Basic H?

sms/whatsapp ---> 012-222 9578
Konsultasi Percuma diberikan  :)

Jemput singgah dan like FB Moms Beauty Shoppe

Ummu Athiyah binti Ismail
Shaklee ID (858104)
SMS/Whatsapp 012-222 9578 untuk membuat sebarang pembelian.
Konsultansi PERCUMA diberikan.
Untuk dapatkan secara COD, saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Kg Sg Merab Luar, Bangi dan Sg Sekamat, Kajang dan Dataran Masjid Putrajaya (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sehingga 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.




Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy