Tuesday, 11 March 2014

Nutriferon Atasi Selsema, Batuk, Demam, Sakit Tekak, Resdung, Ekzema

 Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah..satu keluarga semuanya dah sihat & sembuh daripada selsema. Almaklum tengah musim jerebu sekarang ni. Mula2 si ayah..ayah dah sembuh..hari sabtu lepas selsema berjangkit pulak ke baby Ikhwan (6 bulan) kemudian kepada saya dan akhirnya Irfan (3 tahun) pun sama terjangkit. 3 orang selsema serentak..nasib baik tak ada batuk atau demam..kalau tak..jenuh mama nak jaga dua2 orang serentak dengan diri sendiri tak sihat kan.

Kat rumah saya memang takde simpan panadol atau ubat demam..yang ada hanya Nutriferon ini..demam ker, selsema ker, batuk, ulcer, alahan..ini lah yang akan kami makan. Dah 3 tahun saya tak ambil panadol..bila jatuh sakit Nutriferon lah yang jadi pengganti ubat.



So, bila Ikhwan selsema..saya lah yang telan Nutriferon dan breastfeed Ikhwan. Ini kali pertama Ikhwan kena selsema (jatuh sakit)..sebelum ini tak pernah..maybe sebab saya fully breastfeed Ikhwan..kes selsema Ikhwan ni sama macam abangnyer jugak. Irfan pun mula2 kena selsema masa umurnya 6 bulan jugak..maybe dah start makan dan breastfeed pun taklah kerap sangat kan.

Irfan yang selsema pun saya bagi Nutriferon ini dengan dos yang bersesuaian. Nutriferon ini boleh diambil oleh kanak2 berumur setahun ke atas.

Semalam balik dari kerja, 2 hero tecit tu selsemanya dah kering dan takde bunyi tersumbat2 lagi. Alhamdulillah..Nutriferon ini sekiranya diambil ketika sakit ia boleh memberikan kesan selewat-lewatnya 3 hari..so kalau paling awal 2 jam pun dah nampak kesan. Macam saya pun kena selsema pg Sabtu lepas, lepas ambil Nutriferon tu..petangnya dah takde soksek lagi..dah takde selsema dah..kita berusaha dan berikhtiar..Allah lah yang menyembuhkannya.

Jadi..saya nak kongsikan serba sedikit info tentang Nutriferon ini.

Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imun
Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau Berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*
Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.
- See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/05/tips-sembuh-cepat-selsema-batuk-anak.html#sthash.YpUtyBKU.dpuf


Apa itu Nutriferon?

NutriFeron terbukti secara klinikal terdiri daripada gabungan ekstrak tumbuhan yang mengukuhkan sistem imun. NutriFeron menstimulasikan setiap sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri.

Apakah interferon? 
Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954, iaitu bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan. Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain.


>>> Siapa yg perlukan Nutriferon <<<

1) Sesiapa sahaja yang berumur melebihi 12 tahun yang gaya hidupnya amat sibuk, tekanan gaya hidup menyebabkan system imun individu ini seringkali mengalami serangan sakit yang berterusan
2) Individu yang ingin proaktif di dalam mengoptimumkan respons imun mereka terhadap iritasi alam sekitar dan juga pencemaran udara (alahan, ekzema, resdung, asma)
3) Individu yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap yang maksimum
4. Individu yang berumur, yang sedemikian terdedah kepada kekurangan imuniti
5. Individu yang diet mereka tidak optimum
6. Individu yang sering tertekan/hidup dalam tekanan
7. Individu yang gaya hidupnya tidak/kurang aktif

<<<<Apa Fungsi Nutriferon? >>>

Untuk kegunaan harian, NutriFeron meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi badan iaitu suatu pengaktif kritikal sistem imun.

NutriFeron berfungsi di dalam peringkat selular sel dalam dua cara iaitu
- Mengaktifkan sistem pertahanan imun dengan aktif/cepat
- Menggerakkan "pasukan cari dan musnah" dalam sistem imuniti badan.

Interferon membantu melindungi kita daripada pendedahan harian terhadap beribu penceroboh asing yang boleh membawa kepada penyakit serius dan penyakit.

Oleh itu, amat perlu bagi kita untuk menolong badan kita membantu diri kita sendiri dan itulah tujuan Nutriferon; untuk merangsang setiap sel badan untuk menghasilkan lebih banyak interferon asli untuk menyediakan badan kita perlindungan dengan tahap yang lebih tinggi dalam skop yang luas terhadap serangan selsema, virus dsb.


<<<<Kenapa Nutriferon Shaklee?>>>>

1. Meningkatkan tahap interferon secara semulajadi 
– saintis telah mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada fungsi imun yang sihat. Nutriferon adalah satu-satunya supplemen tambahan di US yang dihasilkan oleh immunologist yang menjumpai interferon yang meningkatkan pengeluaran interferon di dalam badan secara semulajadi.

2. Dihasilkan oleh individu yang menjumpai Interferon 
- Dr. Yasuhiko Kojima, imunologi dunia yang terkenal yang telah menemui interferon pada tahun 1954, telah melakukan penyelidikan berdedikasi selama empat puluh tahun untuk mencari sebatian semulajadi yang akan memberi rangsangan kepada pengeluaran interferon. Nutriferon daripada Shaklee adalah satu-satunya supplemen perlindungan di US.

3. Penyelidikan selama 40 tahun 
– selepas 40 tahun melakukan ujian yang teliti dan melibatkan percubaan bertan-tan kandungan sebatian semulajadi dan herba, Dr. Kojima membangunkan campuran unik empat elemen berkuasa sayur-sayuran yang meningkatkan pengeluaran semulajadi interferon badan.

4. Campuran interferon yang dipatenkan – elemen tumbuh-tumbuhan penggalak. 
NutriFeron mempunyai MACH, 1 campuran interferon drpd ekstrak tumbuhan yg telah dipatenkan formula ekslusif yang mengandungi ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak bunga Japanese Honeysuckl.

5. Disokong oleh 4 kajian klinikal ke atas manusia- 
Empat kajian klinikal yang dikeluarkan mengesahkan kesihatan luarbiasa dan sokongan imunisasi hasil manfaat daripada campuran ekstrak proprietari yang ditemui di NutriFeron.

6. Formula eksklusif dilindungi oleh tiga paten 
- Nutriferon disokong oleh tiga paten dan hanya boleh didapati melalui Shakee dan Independent Distributor Shaklee sahaja. Formula yang unik dan berpaten ini hanya eksklusif di Shaklee.

7. Dibuat menepati piawaian kualiti yang terbaik – supplemen tambahan yang berkesan, NutriFeron telah melalui ujian sistematik yang ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi, dan prestasinya.

Jadi..kalau ada sesiapa yg selalu jatuh sakit, kerap ambil panadol..saya cadangkan cubalah Nutriferon ini. Saya dulu pun kerap ambil panadol..dalam tiap2 minggu mesti ambil panadol sebab pening kepala..tapi sekarang tak lagi :)

Hubungi untuk Pesanan & Konsultansi Percuma:
Ummu Athiyah Ismail
Fan page: https://www.facebook.com/momsbeautycatalog 
pm/sms/whatsapp: 012-222 9578


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau Berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.* - See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/05/tips-sembuh-cepat-selsema-batuk-anak.html#sthash.YpUtyBKU.dpuf

Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imun
Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau Berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*
Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.
- See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/05/tips-sembuh-cepat-selsema-batuk-anak.html#sthash.YpUtyBKU.dpuf
Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imun
Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau Berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*
Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.
- See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/05/tips-sembuh-cepat-selsema-batuk-anak.html#sthash.YpUtyBKU.dpuf

Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imun
Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau Berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*
Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.
- See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/05/tips-sembuh-cepat-selsema-batuk-anak.html#sthash.YpUtyBKU.dpuf
Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imun
Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau Berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*
Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.
- See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/05/tips-sembuh-cepat-selsema-batuk-anak.html#sthash.YpUtyBKU.dpuf
Kemajuan Besar dalam Sains Sistem Imun
Dicipta Oleh Individu Yang Menemui Interferon
Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau Berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.*
Meningkatkan paras interferon secara semulajadi*

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.*

Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia
Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.

Rumusan Berpaten Yang Eksklusif
NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.

Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.
- See more at: http://naturalvitaminshop.blogspot.com/2013/05/tips-sembuh-cepat-selsema-batuk-anak.html#sthash.YpUtyBKU.dpuf*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy