Tuesday, 27 May 2014

Tingkatkan Imunisasi Badan dengan Nutriferon Shaklee

Bismillahirrahmanirrahim..

Sejak akhir-akhir ni...dalam family ramai yang jatuh sakit. Mula-mula Irfan kena selsema..pastu berjangkit kat bb Ikhwan..pastu mama pulak.. Banyak sebab lah macam mana semua boleh terjatuh sakit nih...cuaca panas terik waktu siang..pastu kurang minum air masak.. Dah tau kurang minum air masak..minum air ais pulaks..tu yang selsema semua.

So, macam biasa rumah saya ni takde ubat selsema. Tak pernah simpan..yang sentiasa ada..adalah Nutriferon Shaklee. Jom berkenalan dengan 'ubat Semulajadi, Selamat dan Berkesan' nih....




Nutriferon Shaklee


Apa itu Nutriferon?

Nutriferon adalah suplemen untuk tingkatkan sistem imuniti badan. Ini lah satu-satunya suplemen yang dicipta khas oleh pakar imun iaitu Dr. Yasuhiko Kojima. Dialah individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954. Selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain…akhirnya Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM.



Kandungan Nutriferon


Apa kandungan Nutriferon?

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.

Yup...ia menggunakan tumbuh-tumbuhan sahaja..bukan dadah, bahan-bahan kimia yer!

Nutriferon ni tidak ada dijual di mana-mana kedai atau farmasi sebab ianya dirumus dan dipatenkan ekslusif untuk Shaklee.

Apa fungsi Nutriferon?

1.  Kukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
Kajian menunjukkan interferon mampu meransang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells & Makrofag
     Jadi dapat membantu:-
     a. Bantu sesiapa yang hadapi masalah tahap keimunan sering berkurang.
     b. Sesuai untuk yang kerap selsema, kerap demam dan kerap jatuh sakit 
          melebihi seminggu
     c. Ibu menyusu yang mana anaknya masih kerap demam atau demam berpanjangan

2.  Bantu lawan kanser dan tumor otak
Polisakariada yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan 
immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.

3.  Bantu kurangkan ketidakselesaan sewaktu kemoterapi
Polisakarida juga membantu mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi 
dijalankan.

4.  Melindungi dari Influenza, Selesema
Membantu seimbangkan respon alergi terhadap persekitaran dan pencemaran udara, 
berkesan melindungi virus mikrob seperti selesema, alergi dan inflamasi dan influenza

     Jadi nutriferon sangat bagus untuk:-
     a. Bagus untuk immune booster pada keadaan ketika cuaca 
          tidak menentu, jerebu dll
     b. Sangat sesuai untuk orang yang kerap dikelilingi orang ramai 
         @ melancong, berada di luar negara dll

7.  Meringankan stress dan Kelesuan
Rumusan nutriferon dapat ringankan rasa tidak sihat yang disebabkan oleh keresahan, 
stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk

8.  Melambatkan penuaan
Formula unik nutriferon semulajadi yang pertama di dunia sebenarnya dapat meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit lebih sihat dan muda

9.  Mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit hepatitis B & C
Keberkesanan kebaiakn nutriferon shakleedalam memerangi dan mengurangkan infeksi juga meminimumkan ketidakselesaan akibat penyakit hepatitis B & C ini seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll

10. Membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik
Gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dan masalah-masalah lain berkaitan menopous dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon.

12. Mengurangkan simptom-simptom ketika pra-haid dan sewaktu haid Mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin  seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka.

13. Bantu dalam pemulihan penyakit;-
       a. Lepromatus (kusta), 
       b. Leishmaniasis (pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan 
           organisma yang dikenali sebagai protozoa) & 
       c. Toxoplasmosis (penyakit yang disebabkan oleh parasit).


Kenapa Pilih Nutriferon?


1. Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima. 
Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun pada julung kalinya Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954. Merupakan penemuan terhebat dalam bidang immunologi


2. Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan. 
Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon Shaklee selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. 

3. Dr.Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon 
    semulajadi didunia 
Nutriferon Shaklee sehingga kini tidak boleh didapati dimana-mana kedai
@peniaga selain. Shaklee yang mana produk nutriferon ini telah 
dipatenkan oleh Shaklee.

4. Nutriferon Shaklee mengandungi satu campuran 
     proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi 
Nutriferon Shaklee berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. Formula yang digunakan dalam pembuatan nutriferon adalah 100% semulajadi, selamat, tulen dan berkesan.

5. Kelebihan nutriferon shaklee adalah terbukti secara klinikal 
Dapat menyokong dan meransang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular

6. Terbukti dengan 4 ujian klinikal terhadap manusia 

7. Interferon banyak digunakan dalam bidang perubatan 
Sebagai suntikan interferon untuk merawat penyakit hepatitis.







Siapa Perlukan Nutriferon?


  1. Mereka yang ingin kuatkan sistem imun, menguatkan antibodi.
  2. Mereka yang hadapi masalah sistem imun seperti penyakit auto-immune.
  3. Mereka yang dapati pengambilan dos vitamin C yang lebih tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  4. Mereka yang mudah sakit, lambat sembuh contohnya demam yang berpanjangan melebihi seminggu.
  5. Individu yang sering travel & kerap ke luar negara
  6. Anak menyusu susu ibu tetapi sering jatuh sakit..ibu yang menyusu boleh mengambilnya dan akan disalurkan melalui susu ibu.
  7. Mereka yang mengalami masalah kulit, alergi seperti psoriasis, eczema dan sebagainya.

Saya dah lama tinggalkan ubat selsema, panadol, ubat batuk, ubat sakit tekak, strepsil, gula2 hacks..sejak tahun 2010 apabila saya berkenalan dengan Shaklee. Setiap penyakit ada ubatnya..ubat tak semestinya ubat yang mengandungi dadah..ada macam2 jenis..ubat homopati, ubat jamu dan lain-lain. 

Pilihan saya...mengubati atau merawat masalah kesihatan dengan supplemen. Sememangnya ia berkesan kerana kami sekeluarga jarang jatuh sakit terutamanya Irfan dan Ikhwan. Ia merupakan PILIHAN TERBAIK untuk kesihatan saya dan keluarga untuk bebas kesan negatif dadah untuk masa kini dan jangka masa panjang!

Nutriferon 30 sachets
Harga Retail RM181.25

Ingin dapatkan Harga Ahli yang Lebih Jimat...saya cadangkan Daftar Ahli telebih dahulu dan saya sedia membantu secara Percuma!

Hubungi:
Ummu Athiyah binti Ismail
pm/sms/wassap: 012- 222 9578
Fan Page: Moms Beauty Shoppe 





Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy