Monday, 25 August 2014

ESP Shaklee ~ Gastrik Tinggal Kenangan

Bismillahirrahmanirrahim... 

Alhamdulillah...dulu saya kerap kena gastrik.. tapi bila amalkan ESP Shaklee..gastrik dah tak menyerang lagi..betul2 tinggal kenangan :)



Sakit nya gastrik bila menyerang...

 Siapa yang ada gastrik ni...mesti ada rasa macam ni kann....

  • sakit perut di bahagian abdomen atau atas perut disertai rasa senak
  • rasa perut tak selesa dan kembung
  • rasa pedih ulu hati
  • selalu rasa loya dan mudah muntah
  • takde selera untuk makan
Jika kawan-kawan ada rasa macam kat atas...kemungkinan itu tandanya kawan2 mengalami masalah gastrik.

Bagaimana boleh terjadinya gastrik ni?


Antaranya sebab makan tak menentu..selalu skip meal..sarapan ker..lunch ker..sebab terlalu sibuk dengan kerja...di tambah pulak dengan stress..ya..stress pun boleh menyebabkan gastrik tau..

Bila perut kosong tak makan..asid perut akan hakis perut kita. Akhirnya luka pada dinding perut. Ulser pada perut dipanggil gastrik.

Bagaiman ESP membantu mengurangkan dan memulihkan gastrik?





ESP merupakan sumber protein yang dihasilkan daripada kacang soya yang terkenal dengan sifat tinggi alkali. Jadi..ia berlawanan dengan sifat dengan sifat asid perut.

Apabila kita makan ESP Shaklee..ia dapat meneutralkan kesan gastrik kat dalam perut kita itu...cepat kesannya ESP ni..rasa lega perut..apabila terkena jer serangan gastrik tu..cepat2lah minum ESP ni..saya dah pun cuba :)

Dan lagi....kalau nak tahu ESP ni bantu membina sel-sel badan yang baru untuk gantikan sel-sel badan kita yang dah lama dan rosak. So...bagi yang ada masalah gastrik ni...ESP bantu untuk bina dan pulihkan dinding perut yang luka akibat gastrik.

So..ESP ini bukan sahaja boleh mengurangkan masalah gastrik tersebut tapi boleh bantu bina tisu2 baru perut kita...perut kita pun jadi lebih sihat dan dapat berfungsi dengan sempurna.

Yang best nyer tentang ESP ni lagi..bila diminum semasa perut kosong..ia bantu kita untuk rasa kenyang lebih lama kerana ianya lambat dihadam...boleh minum pagi sebagai sarapan..semasa minum pagi atau masa minum petang..

Ia mudah dibancuh..terutamanya yang nak cepat masa pagi2 tu..tak perlu lagi terlepas sarapan ker lunch ker yer..

Ramai yang dah merasai keberkesanan ESP ini untuk atasi gastrik..








 Kawan2 pun boleh cuba juga :) 

Harga satu tong bagi yang bukan ahli ialah RM150.00 (850g). Boleh tahan sehingga 2 bulan.

Ummu Athiyah binti Ismail
Shaklee ID (858104)
SMS/Whatsapp 012-222 9578 untuk membuat sebarang pembelian.
Konsultansi PERCUMA diberikan.
Untuk dapatkan secara COD, saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Kg Sg Merab Luar, Bangi dan Sg Sekamat, Kajang dan Dataran Masjid Putrajaya (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sehingga 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.




Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy