Monday, 8 September 2014

Mealshakes Shaklee ~ Nutrien Lengkap Untuk Anak

Bismillahirrahmanirrahim...
Promosi Mealshakes BUY 3 FREE 1
Sebelum tidur, mesti bancuhkan susu untuk Irfan...dan campurkan sikit dengan Mealshakes. Irfan ni makan memilih..kejap makan banyak..kejap langsung tak nak makan..

Hari ni neneknya kata..dia makan sikit jer tengahari tadi..makan malam pun sama..makan sikit..tapi ligat lompat2..lari2...

So..top up nutrien2 yang terkurang tu dengan Mealshakes ni.

Fakta tentang Meal Shakes Shaklee:
  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Kaya dengan kalsium, fiber dan protein.
  • Rendah lemak dan rendah glisemik.
  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran. 
  • Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi, nutrien yang diperlukan oleh badan, tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.

Kat Sunway Pyramid


Siapa yang perlukan Meal Shakes Shaklee?

Sesuai untuk semua kanak-kanak terutamanya yang kurang selera makan atau yang sembelit ataupun boleh juga di minum oleh kanak-kanak obesiti. Kanak2 yang berumur satu tahun ke atas boleh mengambilnya dalam dos yang sedikit.



Antara kelebihan Mealshakes adalah:
  • meningkatkan tahap imuniti anak khususnya bagi yang kerap demam, batuk dan selsema
  • membuka dan meningkatkan selera makan khususnya bagi anak-anak yang  picky eater
  • membantu mengatasi sembelit bagi anak-anak
  • membantu mengatasi masalah asthma
  • membekalkan zat dan nutrien lengkap yang diperlukan anak-anak bagi tumbesaran yang lebih sihat dan sempurna
Bagi Ummu..tiada apa yang lebih penting selain kesihatan, tumbesaran, perkembangan otak dan lain2 yang berkaitan dengan anak2 yang nak membesar... walaupun Irfan kurang berat badan (last check up umur 2 tahun)..tapi dia jarang demam. Batuk berkahak Alhamdulillah tak pernah kena..Sembelit pun takde..kesihatan dia memang baik walaupun kurang makan, dari segi perkembangan minda dia pun bagus..cepat belajar dan cepat faham. Sebab itu Ummu tak kisah keluarkan belanja beli Mealshakes ni. Kanak2 yang membesar kalau kurang nutrien..boleh terganggu pertumbuhan dia..perkembangan otak..sistem imun lemah..macam-macam tau...Ummu pernah kongsi kat sini...

Kalau ada ibu-ibu yang nak belikan Mealshakes ni untuk anak..boleh sms/whatsapp Ummu ke 012-222 9578...bulan ni ada PROMOSI BELI 3 PERCUMA 1..rugi tau kalau tak beli bulan ni..cepat2 beli takut habis stok.

Ummu Athiyah binti Ismail
Shaklee ID (858104)
SMS/Whatsapp 012-222 9578 untuk membuat sebarang pembelian.
Konsultansi PERCUMA diberikan.
Untuk dapatkan secara COD, saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Kg Sg Merab Luar, Bangi dan Sg Sekamat, Kajang dan Dataran Masjid Putrajaya (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sehingga 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.



Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy