Thursday, 4 December 2014

Alfafa Complex Shaklee

Bismillahirrahmanirrahim... 

Minum pagi makan pulut inti dan kuih seri muka. Dua-dua kuih ni ada pulut..anginnn! Betul tak?.. Ummu tak risau sangat sebabnya, ada supplemen yang boleh membantu iaiatu Alfafa Complex Shaklee. Supplemen wajib untuk Ummu telan setiap hari..sangat membantu untuk banyakkan susu, melawaskan setiap hari dan untuk membuang angin hehe.. 



Sumber Zat Makanan Semulajadi & Klorofil
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
• Sumber semulajadi alfalfa.
• Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air
sebagai minuman herba semulajadi.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Fungsi Alfafa Complex Shaklee
1. Melegakan bengkak
2. Melegakan sakit sendi
3. Membantu masalah arthritis
4. Membantu merawat ulser
5. Mengatasi masalah penyakit perut
6. masalah kolon
7. Mengatasi masalah sakit ulu hati
8. Mengatasi masalah hernia
9. Mengatasi masalah sembab air
10. Mengatasi masalah tiada selera makan
11. Melegakan bengkak kaki dan buku lali
12. Melegakan masalah Sinus
13. Melegakan hayfever
14. Membantu mencegah alahan
15. Membantu mengatasi gout
16. Mengatasi masalah bau badan,
17. Mengatasi masalah kaki berbau
18. Mengatasi masalah mulut & nafas berbau
19. Mengatasi masalah kurap
20. Mengatasi masalah kulat air
21. Masalah hidung sensitif
22. Hepatitis
23. Detoksifikasi
24. Mencuci darah, hati dan usus
25. Menyingkirkan lemak dan kolesterol
26. Memberikan manfaat MERAPATKAN bg wanita yg dah berkahwin - seperti KACIP FATIMAH
27. Masalah Keputihan bg wanita
28. Menghilangkan kelesuan
29. Mengatasi tekanan
30. Melegakan sakit sendi dan sakit belakang
31. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita
32. Menangani ekzema dan alergi
33. Membantu merawat asma
34. Mencuci buah pinggang
35. Merawat masalah kencing kotor
36. Meneutralkan asid dalam badan
37. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita)
38. Membuang angin dalam badan
39. Sebagai penggalak penghasilan susu bg ibu2 menyusukan (MLK BOOSTER)
40. Melegakan masalah SEMBELIT
41. Meningkatkan STAMINA SUAMI
42. Memperbaiki keadaan kulit

Siapa yang perlukan?
*Lelaki dan wanita yang pentingkan kesihatan
*Ibu yang menyusu bayi (milk booster)
*Mereka yang mempunyai allergi
*Mereka yang ingin merasai kebaikan alfalfa

Dos pengambilan?
Minima 2 biji sehingga 10 biji sehari
Kurangkan dos mengikut fungsi
3 biji lunch / dinner (Selepas makan)

Panduan Pilih
Keberkesanan supplemen dari Shaklee pula telah terbukti dengan lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripadanya disiarkan dalam jurnal ulasan,. Terdapat banyak ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan yang melibatkan pelaburan sehingga 300 juta USD untuk menghasilkan produk yang sentiasa berkesan.

Sebab ini juga, produk Shaklee memastikan supplemen yang dihasilkan SENANG DISERAP oleh tubuh badan. Jika supplemen diserap oleh tubuh badan dengan efektif barulah nampak keberkesanannya. Kalau vitamin sukar diserap, a akan meninggalkan sisa2 ke dalam badan dan seterusnya akan menjadi toksin dan seterusnya membawa kepada pelbagai jenis penyakit. Tujuan asal untuk mengubati satu penyakit tapi akhirnya dapat lagi banyak penyakit pula..tak nak la kann..

Simptom Kekurangan
• Badan banyak toksin
• Usus kotor
• Mudah terkena alahan
• Sering letih dan merasa berat

Sumber Makanan
• Diperbuat daripada tanaman Alfalfa (medicago sativa) secara organik di California yang bebas bebas dari pestisid, herbasid, dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia.
• Ia mengambil masa sekurangannya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi
• Alfalfa matang kaya dengan klorofil, daun-daun dikeringkan dengan udara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi dan dibiar meenjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet.

Shaklee Difference
1) Alfalfa Complex dibuat dari daun alfalfa bermutu tinggi yang ditanam di California, USA yg kaya dengan pelbagai jenis zat.

2) Ditanam tanpa pertisid, racun kulat, bacteriosides, hormon sintetik dan bahan kimia.

3) Mempunyai akar tunjang 6meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat mineral daripada mendapan di dalam
tanah.

4) Tiada silica gel (Perbezaan vitamin organik bukan sintetik/tiruan)

5) Mengandungi vitamin B6, U, K dan D serta mineral yg penting iaitu :-

* Kalsium – membina dan mengekalkan tulang dan gigi; membantu darah membeku, membantu dalam kecergasan dan daya tahan; mengawal rentak jantung, melegakan saraf.

* Zat Besi – diperlukan dalam pembinaan hemoglobin; membantu pengangkutan oksigen di dalam darah.

* Kalium – perlu bagi saraf otot, tindakan jantung dan tindak balas enzim; juga untuk digests lemak.

* Fosforus – diperlukan untuk tulang yang normal dan struktur gigi. Saling berkait dengan tindakan kalsium dan Vitamin D. Meningkatkan peranan tisu saraf.

* Klorin (klorida) – elektrolit penting yang membersihkan dan menyucikan badan; mengawal metabolisme lemak, gula dan kanji.

* Sodium – mengawal keseimbangan cecair di seluruh badan, meneutralkan asid, menghalang pembekuan darah, mengaktifkan limpa, usus dan fungsi perut.

* Silikon Magnesium – membantu badan untuk menangani sembelit; ketahanan saraf; melindungi kulit dan badan, dan merangsang fungsi otak.

Manfaat Alfalfa
~ Alfalfa sendiri kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim, dan fitokimia. (10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu)
~ Mencuci hati, darah dan usus - ini kerana alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dar badan, mmbersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
~ Melawan alahan - memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air.
~ Menyingkirkan lemak dan kolestrol 
~ Melawan tumor 
~ Melegakan keletihan
~ Mencegah/merawat atritis

JOm order sekarang. 
Ada dua size Alfafa Complex Shaklee
Size L : 700 biji RM97.50
Size S: 330 biji RM53.75
(Harga Retail)

Kenapa nak pilih Vitamin Shaklee?
Sebab ia Selamat, Semulajadi dan Berkesan.

Jika tiada tunai dan nak beli guna kredit kad/ debit kad, boleh order dengan klik icon di bawah tau ->>


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1f31606e625f642c0ed46405aada38a5

Atau:
Boleh hubungi:
Ummu Athiyah Ismail
012-222 9578 (sms/whatsapp)
FB Moms Beauty Shoppe

Konsultansi adalah Percuma yer u'olls!

Dapatkan pada Harga Ahli dengan berdaftar dengan Ummu sekarang untuk beli dengan Harga Penjimatan!


Ummu Athiyah binti Ismail
Shaklee ID (858104)
SMS/Whatsapp 012-222 9578 untuk membuat sebarang pembelian.
Konsultansi PERCUMA diberikan.
Untuk dapatkan secara COD, saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Kg Sg Merab Luar, Bangi dan Sg Sekamat, Kajang dan Dataran Masjid Putrajaya (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sehingga 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.


Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Related Posts by Categories



1 comments :

hainom OKje

Orang kata angin.....tp okje belasah jer, kalau mau...hihi....
Orang bekerja mungkin boleh nak ambik any supplement ni, tp kalau surirumah mcm okje ni, serba salah jugak nak guna duit suami huhu...

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy