Wednesday, 3 December 2014

Belanja Kurang RM40 Sebulan Untuk Kecantikan Kulit

Bismillahirrahmanirrahim... 

Hari ni dah 02 Dec 2014 kann..tak lama lagi nak masuk 2015. Sebelum masuk tahun baru ni..cuba cek muka..badan..ada apa2 perubahan tak? Makin kurus? Makin cantik?

Kalau xde apa2 perubahan atau semakin teruk masalah berat badan , masalah kulit muka..silalah cari penyelesaiannya. Sebabnya walaupun umur dah meningkat..kita boleh ajer nampak semakin muda.

Rahsianya ada pada J Lo ini...

J Lo with Vitamin E
Banyak2 Vitamin E kat pasaran..napa lah ahkak J Lo ni pilih Shaklee punyer yer? Meh2 kita baca sket info tentang Vitamin E Complex Shaklee ni..
 

Natural Vitamin E & Selenium with Grape Seed Extract

VITA-E DAN SELENIUM  

Vitamin E dari Shaklee dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopherol yang aktif secara fisologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta). 

Kalau anda nak tahu, Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Vitamin E Complex Shaklee adalah vitamin E yang paling lengkap di pasaran. Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Vitamin E sahaja tidak akan sempurna tanpa selenium. Selenium bertindak sebagai penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina. Jadi cuba cek Vitamin E anda, ada selenium tak?

PANDUAN MEMBELI VITAMIN E

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'. Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia.

KENAPA MEMILIH SUMBER ASLI?

Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan ia akan menyebabkan toksik kemudian hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.

7 KEBAIKAN VITAMIN E UNTUK KECANTIKAN KULIT

1 - Mengekalkan kelembapan kulit
==>pengambilan supplement mengandungi vitamin E mencegah dehidrasi kulit / kulit kering. Jika anda lihat seorang wanita yang berusia tetapi kelihatan muda dengan wajah yang sihat berseri, itu bererti dia mengambil vitamin E secukupny.

2 - Membantu di dalam menyerap vitamin A
==>vitamin A seperti yang terdapat di dalam karot penting untuk penglihatan dan kulit yang sihat. Walau dalam kuantiti yang sedikit, vitamin A ini perlu diserap oleh tubuh bagi kegunaan di atas. Pengambilan vitamin E dapat menolong menyerapnya.

3 - Melawan dan mencegah jerawat
==>menyapu vitamin E sangat membantu mencegah jerawat atau jeragat dari timbul di permukaan kulit.

4 - Mencegah penuaan kulit
==>Vitamin E ialah sejenis antioksidan. Vitamin E melawan radikal bebas dan membuang toksin dalam tubuh. Jadi vitamin E penting sebagai agent 'anti-penuaan' kerana bahan-bahan mekap yang mengandungi vitamin E dirumus khas untuk mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di muka. Pengambilan supplement dalam 400 milligram (400 IU) vitamin E setiap hari pula akan memperbaiki tekstur kulit anda, dan elakkan daripada dimusnahkan oleh pancaran matahari.

5 - Elok untuk kulit yang terbakar (sunburn)
==>Vitamin E ni sejuk dan sangat berkesan menghalang rasa terbakar. Sapukan pada kulit sebelum terkena pancaran matahari bagi melihat kesannya secara positif.

6 - Mengurangkan parut
==>bagi perempuan yang mengandung, anda pasti mempunyai 'stretch mark' di perut. Sapukan vitamin E di bahagian tersebut akan menghilangkan kesan parut

7 - Mencegah barah kulit
==> Vita- E merupakan satu antioksida dan juga kerana ia dapat melindungi kulit daripada panahan pancaran matahari, gabungan kedua-dua ini sangat bagus dalam melindungi tubuh daripada kanser kulit ataupun masalah kulit yang teruk.


VITAMIN E DAN EKSTRAK BIJI ANGGUR

Dan yang istimewa tentang Vita-E Complex ini ialah ia diperkaya dengan GRAPE SEED EXTRACT yang menambahkan lagi khasiatnya.
  • Menyingkirkan radikal bebas
  • Mengurangkan radang (inflammatory)
  • Membantu kesihatan otak, kulit dan mata.
  • Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular.
  • Mencegah masalah kelenjar prostat
  • Melambatkan proses penuaan
  • Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit
  • Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet
  • Membantu fungsi sistem saraf otak
  • Meningkatkan daya pertahanan 

JOm tengok ahkak-ahkak yang dah jadi beautylicious dengan hanya Vitamin E

"Kulit rasa Lebih Flawless...Bekas Jerawat Dah Makin Hilang..."

"Jerawat semakin Mengecut dan Parut Jerawat Semakin Pudar.."

"Hampir Sebulan Mengamalkan Vitamin E Kompleks...Lubang Parut Jerawat Semakin Kurang..."


JOm order sekarang. 

Kenapa nak pilih Vitamin E Shaklee?
~ Sebab ia Selamat, Semulajadi dan Berkesan.
~ Lengkap dengan Selenium, Bebas Risiko Toksik dan Kanser
~ Ramuan Tambahan Grape Seed Extract yang kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C

Harga Retail: RM149 (120biji)
Tahan sehingga 4 bulan. Sebulan hanya belanja RM37.25 sahaja! Ini harga retail, kalau Harga Ahli lagi la murahh nak ooi hehe...bulan ini ada promo tau..Beli 6 Percuma 1..contact Ummu cepat2 yer takut habis stok..

Jika tiada tunai dan nak beli guna kredit kad/ debit kad, boleh order dengan klik icon di bawah tau ->>


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1f31606e625f642c0ed46405aada38a5



Atau:
Boleh hubungi:
Ummu Athiyah Ismail
012-222 9578 (sms/whatsapp)
FB Moms Beauty Shoppe

Konsultansi adalah Percuma yer u'olls! Jika sudah membuat pembelian sendiri melalui link di atas, hubungi Ummu untuk keterangan lanjut yer.


Dapatkan pada Harga Ahli dengan berdaftar dengan Ummu sekarang untuk beli dengan Harga Penjimatan!


Ummu Athiyah binti Ismail
Shaklee ID (858104)
SMS/Whatsapp 012-222 9578 untuk membuat sebarang pembelian.
Konsultansi PERCUMA diberikan.
Untuk dapatkan secara COD, saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Kg Sg Merab Luar, Bangi dan Sg Sekamat, Kajang dan Dataran Masjid Putrajaya (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sehingga 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy