Tuesday, 28 April 2015

Pengalaman Ibu Menyusu Berpuasa

Bismillahirrahmanirrahim... 

 Dah puasa ganti??

Hari ini Ummu baru start puasa ganti..lambat enn..lagi 4 hari..moga gagah dapat berpuasa..INsha Allah. Alhamdulillah..baru lepas pam susu sesi kedua. Banyak pulak dapat. 

Sesi 1: 4 oz
Sesi 2: 7 oz

Total hari ini..11 oz.

Sesi Kedua 7 oz

Pagi tadi nasib baik bangun sahur..kalau tak jadi macam semalam..tak bangun..tak berani nak puasa..almaklum masih menyusu badan..karang dah melepek tak bertenaga..kesian kat Ikhwan nak menyusu tapi susu tak banyak..

So pagi tadi sahur minum Cinch Shake , makan sikit spagetti bolognese , minum air Performance Drink , telan vitamin B complex dan Alfafa.

Alhamdulillah, rasa bertenaga, tak rasa lapar sangat, susu meriah sampai ke petang.

Esok insha Allah nak puasa lagi.

Sangat membantu tau supplemen Shaklee ni untuk ibu menyusu yang berpuasa. Sebabnya bila kita bersahur, tak semua zat2 dan mineral kita boleh cukupkan semasa sahur. Jadi supplemen Shaklee melengkapkan dan membantu untuk kita rasa kenyang lebih lama dan rasa bertenaga sepanjang hari.

Ummu dah pernah berpuasa dan amalkan Shaklee ni semasa mengandung dan semasa menyusu. Alhamdulillah..berbeza rasanya. Orang yang tak mengandung dan menyusu pun boleh cuba, konfem nak exercise petang2 pun takde masalah...lagi cepat leh turunkan berat badan. Setakat ni, bila berpuasa, ibu menyusu boleh turunkan berat badan juga tau tanpa ganggu penyusuan susu ibu dan sentiasa rasa bertenaga sepanjang hari.

Nak tahu macam mana jadual makan vitamin semasa berpuasa? EKSLUSIF hanya customer Ummu sahaja. Jadi ahli di bawah Ummu, semuanya Ummu akan share tau..tak rugi berdaftar di bawah Ummu :)

 
Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi:
Ummu Athiyah Ismail
012-222 9578 (whatsapp/telegram)
FB Moms Beauty Shoppe


Konsultansi adalah Percuma yer u'olls! 
Ekslusif hanya customer yang membuat pembelian dari Ummu sahaja.
Dapatkan pada Harga Ahli dengan berdaftar dengan Ummu sekarang untuk beli dengan Harga Penjimatan.

Ummu Athiyah binti Ismail
Shaklee ID (858104)
SMS/Whatsapp 012-222 9578 untuk membuat sebarang pembelian.
Konsultansi PERCUMA diberikan.
Untuk dapatkan secara COD, saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Kg Sg Merab Luar, Bangi dan Sg Sekamat, Kajang dan Menara Tulus Presint 3, Putrajaya (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sehingga 20% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM65 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.







Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy