Friday, 29 May 2015

Rahsia Cantik Kulit Orang Korea Yang Anda Patut Tahu

Bismillahirrahmanirrahim...  
 





Pakar nutrisi mengatakan bahawa orang Korea cantik-cantik kulitnya adalah dengan pengambilan bawang putih. Ingatkan bawang putih untuk bantu buang angin jer..rupa-rupanya boleh cantikkan kulit. Mereka ni makan mentah-mentah setiap hari..Ummu tak sangguplah nak makan mentah2..sebagai rencah tumis2 tu bolehlah..tapi dah terkena haba dan berbau mulut nanti..maybe khasiat dah kurang sikit. Nasib baik Shaklee ada keluarkan Garlic Complex. Senang lah nak telan , tiada bau dan 100% bebas dari racun perosak.


Keistimewaan Garlic Complex

1) Membekalkan 100% Allicin aktif.
2) Dihasilkan menggunakan dwi teknologi untuk mengawal bau garlic.
3) Perisa semulajadi terhasil dari 2 kombinasi ekstrak herba iaitu Rosemary dan Spearmint.
4)Mengandungi pelbagai jenis vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif Garlic dan meningkatkan keberkesanan Garlic dalam tubuh.
 
Setiap 2 tablet Garlic Complex membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang bersamaan 2 ulas bawang putih segar

Nak tahu 9 Khasiat bawang putih yang menyebabkan orang KOREA Cantik dan Langsing ??


1- Kulit halus dan licin – alicin di dalam bawang putih bersifat anti penuaan, anti kulat dan berupaya meningkatkan antioksidan pada kulit dan badan

2- Wajah berseri – sulfur di dalam bawang putih membantu melancarkan aliran darah dan menghalang jangkita serta mengurangkan keradangan

3- Jerawat dan tompok hitam – sifat anti kulat pada alicin dapat menghalang pertumbuhan jerawat degil dan mengurangkan tompok-tompok dan kesan tidak sekata pada kulit

4- Bintik hitam dan kulit berminyak – Bintik hitam berlaku kerana kulit muka berminyak dan liang pori tersumbat dan membesar. bawang putih berupaya mengawal pengeluaran minyak pada kulit. Oh ya boleh buat scrub dengan bawang putih! tapi sanggup ker? telan jer pun dah cukup

5- Kecilkan pori-pori dan awet muda – bawang putih bersifat antioksidan dapat mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus memelihara keanjalan dan keremajaan kulit. Sulfur di dalam bawang putih juga membantu menghasilkan kolagen dan mengurangkan garisan halus.

6- Stretch marks – alicin dan sulfur di dalam bawang putih membantu meningkatkan keanjalan kulit dan boleh mengelak stretch marks (kesan regangan pada kulit).

7- Rambut – membantu rambut lebih sihat dan kuat serta menghilagkan kesan toksin berbahaya pada kulit kepala. Sifat anti kulat dan anti bakteria pada bawang putih juga membantu menghalang kelemumur dan keguguran rambut.

8- Kuku – masalah kuku rosak dan rapuh disebabkan jangkitan kuman dan bakteria. Bawang putih akan menghalang jangkitan bakteria dan kulat dari merosakkan kuku menjadikan kuku lebih sihat dan cantik !

9- Kurus – ia membantu meningkatkan metabolisme tubuh. Bila metabolisme tinggi aktiviti pembakaran lemak berlaku lebih cepat. Bawang putih juga membantu merembeskan gastric acid pada lapisan perut seterusnya membantu proses pencernaan dalam saluran makanan.

Jika berminat untuk cuba, hubungi segera:
012-222 9578 (sms/whatsapp)

Konsultansi secara berterusan adalah Percuma yer u'olls! EKSLUSIF untuk custoner yang membuat pembelian dari saya.

Dapatkan pada Harga Ahli dengan berdaftar dengan Ummu sekarang untuk beli dengan Harga Penjimatan! PERCUMA Vitalea sementara promosi masih berlangsung.


Ummu Athiyah binti Ismail
Shaklee ID (858104)
SMS/Whatsapp 012-222 9578 untuk membuat sebarang pembelian.
Konsultansi PERCUMA diberikan.
Untuk dapatkan secara COD, saya adalah pengedar Shaklee di kawasan 
1)Kg Sg Merab Luar, Bangi 
2) Sg Sekamat, Kajang dan 
3) Menara Tulus, Presint 3, Putrajaya (weekdays).
Kini anda boleh dapatkan penjimatan sehingga 33% dengan hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee. Pendaftaran hanya RM69 seumur hidup dan nikmati pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee.

Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Related Posts by Categories



0 comments :

 

Copyright © Moms Beauty Shoppe . Designed by Whitey Mommy